Nog 1 nachtje

6 februari 2017 - Huizen, Nederland

Vier maanden leven aan de andere kant van de wereld. Lange tijd is dit mijn droom geweest en nu is het echt bijna zover. Morgen zit ik in het vliegtuig op weg naar een groot avontuur!

Ik heb hard gewerkt in het Zaans Medisch Centrum om deze reis bij elkaar te sparen. Het was een hele ervaring om overal in het ziekenhuis te mogen komen. Mijn studentenleven werd helaas wel wat beperkt wanneer ik om 5:45 uur op moest staan, maar dat heb ik afgelopen twee weken gelukkig goed ingehaald.

De eerste maand reis ik samen met Emma. Ik zie haar woensdagavond in het hostel, wat we als enige wél al geboekt hebben. Verder zien we wel waar we belanden, wat we gaan eten, doen, voelen, denken. Vier maanden ga ik alles doen waar ik zelf zin in heb, maar vooral genieten!

1. Tante Mar:
    6 februari 2017
    Hele goede reis, lieve nicht!
  2. Do:
    7 februari 2017
    Ik ga je zeker volgen. Veel plezier
  3. Henny:
    Lieve Celine,
    Voor een moeder is dit weer een moment van loslaten. Ik weet dat het goed voor je ontwikkeling is en ik gun het je van harte. In je voorbereiding heb je laten zien, dat je er klaar voor bent.

Gelukkig hoor ik o.a. op deze manier je ervaringen. Ik wens je heel veel plezier.

Een hele dikke kus van je mammie!!!
  4. Juul:
    7 februari 2017
    Heeeel veel plezier Cee! Geniet ervan, je kan het tijger en ik ga je blog volgen
  5. Anke:
    7 februari 2017
    Wow, Céline nu dan echt onderweg en op weg naar ....
    Een geweldige stap.
    Veel plezier, ik verheug mij op jouw verhalen en foto's.
    Lieve groet! Anke
  6. Trees:
    7 februari 2017
    Ik ga op reis en ik neem mee.... ik hoop dat je mooie verhalen en belevenissen mee terug neemt. Heel veel plezier!
  7. Corrie:
    9 februari 2017
    Lieve Celine, inmiddels zul je wel op een mooi plekje zijn ,daar in Azie.
    Ik ga je zeker volgen. Heel veel plezier